Hermès International S.A. yra prancūzų prabangos prekių ženklas, įkurtas 1837 m. birželio 15 d. Paryžiuje. Ši įmonė specializuojasi odos gaminiuose, gyvenimo būdo aksesuaruose, namų apyvokos daiktuose, parfumerijoje, juvelyrikoje, laikrodžiuose ir drabužiuose. Hermès logotipas — dviejų arklių vežimas — tapo ikonišku simboliu prabangos pasaulyje.
Įmonės Istorija
Visas Hermès kelias prasidėjo 1837 m., kai Thierry Hermès įsteigė dirbtuvę, skirtą Europos aristokratams. Jo pirmieji gaminiai buvo aukštos kokybės balniniai diržai ir raitelių apranga, kurie greitai laimėjo populiarumą. 1900 m. įmonė pristatė pirmąjį specialiai raiteliams skirtą „Haut à Courroies“ krepšį, kuris tapo populiarių gaminių pradžia.
Hermès Frères Era
Po Thierry Hermès mirties, jo sūnūs Adolphe ir Émile-Maurice perėmė įmonės vadovavimą ir pervadino ją Hermès Frères. Émile-Maurice buvo pirmasis, kuris į Prancūziją pristatė užtrauktukus, o 1918 m. jis pristatė pirmąjį odinį golfą su užtrauktuku. 1922 m. pasirodė pirmieji rankinės, kurios tapo svarbiu Hermès asortimento elementu.
Ikoniški Produktai
Hermès garsėja ne tik savo rankinėmis, bet ir šalikais, laikrodžiais bei parfumerija. „Kelly“ ir „Birkin“ rankinės yra vieni iš labiausiai atpažįstamų Hermès produktų, o kiekviena jų gali užtrukti nuo 18 iki 24 valandų, kol bus pagaminta. Dėl to klientai dažnai laukia, kol jų užsakymai bus įvykdyti iki vienerių metų.
Šiandieninė Hermès
Hermès išlieka vienu iš pirmaujančių prabangos prekių ženklų pasaulyje, nuolat plečiantis savo produktų asortimentą ir atidarant parduotuves visame pasaulyje. Nuo 2020 m. įmonė patyrė pardavimų augimą, o 2023 m. pranešė apie 22% padidėjimą. Šiuo metu Hermès taip pat investuoja į naujas gamybos vietas Prancūzijoje, kad patenkintų didėjančią paklausą.
Skirtumas ir Filosofija
Hermès įmonė išsiskiria savo įsipareigojimu tradicijoms ir natūraliems medžiagoms. Jie atsisako masinės gamybos ir vietoj to pasikliauja meistriškumu bei unikalumu, todėl kiekvienas gaminys yra ne tik funkcionalus, bet ir meno kūrinys.